۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

ماجرای ادب و دولت و کروبی

کاش می شد فهمید قضاوت آینده در مورد ما چطور خواهد بود در مورد تک تک ما به عنوان شهروند و مدیران ما؟ که چطور رفتار می کنند و بی اخلاقی را ترویج می کنند آیا اگر اینطور پیش برود ما در آینده از بی اخلاق ترین مردم جهان نخواهیم شد؟مردمی که به راحتی دروغ می گویند و دیگر مذهب مانع آنها از نادرستی نمی شود؟
وقتی فیلمهای مراسم فوت امام را می دیدم و آن واکنش ها و گریه با خودم فکر کردم امروز مرگ چه کسی نسل مرا این طور ناراحت می کند؟ خاتمی؟ شاید!در ادامه خیلی چیزهایی که این سالها از دست دادیم این روزها چیزهای بیشتری از دست می دیم ذهنیت ما در مورد مردان قدیمی بی هیچ سندی دچار تزلزل می شود و این یعنی ما در حال از دست دادن تصوراتمان هستیم تصوراتی که گاهی به ما امید می داد.گاهی
امروز احمدی نژاد بدون ترمز حرکت می کند و نمی دانم دلیل این برخوردها با او چیست چرا هوای او را دارند و به او بیشتر بال و پر می دهند چرا حالا که او بی پروا حرف می زند افرادی مثل کروبی هنوز در پی لفافه هستند.
مناظره دیشب ابلهانه بود این ماهیت در مورد احمدی نژاد دور از ذهن نبود اما کروبی.....این همه سال تجربه ،فریاد، حزب ، روزنامه وآن اطرافیان چرا به او یاد نداد که با طرف مقابلش مثل خودش رفتار کند از کروبی بعید بود بدون برنامه بیاید همه مدارکش بی نظم روی میز پخش بود و کلی وقت صرف پیدا کردن کاغذی می کرد،وقتی حرف از فیلم هاله نور زد چرا یک لب تاپ نیاورده بود که فیلم را سریع نشان دهد و چرا اصلا باآن شرایط ادامه داد؟؟ هر لحظه منتظر بودم با نطقی گیرا تلویزیون را ترک واحمدی نژاد را به خودش وا گذارد اما نشست شنید و در دام سفسطه احمدی نژاد افتاد.
اینجا باید تشکر ویژه ای از پروفسور مولانا کرد که چطور احمدی نژاد را اینروزها تعلیم می دهد برای سرهم بندی و مغلطه!

۱ نظر:

تغییر سرنوشت انتخابات گفت...

وقت زیادی نمانده. اگر به تغییر سرنوشت کشورتان علاقه مندید و دلتان می­خواهد به اندازه خودتان در این تغییر سهم داشته باشید ، معطل نکنید. این پایین لینکی گذاشته ایم که حاوی 20 تراکت ( همان طلاعیه) تبلیغاتی است.
تراکت ها به صورت فایل ورد و پی.دی.اف هست و فقط باید از آنها پرینت بگیرید.همه را بخوانید و آنهایی را که به نظرتان تاثیرگذارترند برای تکثیر انتخاب کنید. لیست فایلها را هم همراه یک توضیح کوچک اینجا گذاشته ایم این پایین.
این هم لینک دانلود مستقیم همه ی تراکت ها با هم.
http://sarneveshtema.fileave.com/attachments.zip
هر کاری می کنید، زود باشید!
- پرینت بگیرید و کپی کنید و به دوستان و آشنایان بدهید!

http://www.facebook.com/topic.php?id=85066858611&topic=9535
حامیان میرحسین موسوی